توجه توجه، یک مورد غذای کانادایی کشف شد

Pemmicon, Canadian Foodبر اساس معتبرترین نظریات دانش اغذیه شناسی و ساندویچولوژی و تئوری های معتبری چون نون داغ و کباب بناب ساطوری دو نفره، کانادا دارای غذای بومی نیست. به همین دلیل از میلیونها موردی که موجبات شرمندگی یک کانادایی فرهیخته رو باعث میشه اینه که ازش بپرسی خوب دیگه چه خبر، بعدش هم اینکه غذای کانادایی چی بخوریم. البته در کمال شرمندگی من هم باید دیگه مراقب باشم زیاد این کاناداییا اون کاناداییا نکنم، چون شامل خودم هم میشه، بله، خیاط هم در کوزه می اوفتاد آخر.

اما و اما بالاخره دیروز در یک مجلس لهو و لعب و فتنه چشم ما به جمال یک فقره غذای کانادایی روشن شد و این اکتشاف کل نظریات فروید و ماکس پلانک و کپرنیک و داوینچی و سایر برو بچ رو از بیخ و بن، کن فیکون و دگرگون کرد. این پدیده نادر که Pemmican نام دارد گوییا نسخه اولیه انرژی بار هستش که با استفاده از گوشت و چربی تهیه شده و در شکلها و فرمت های متفاوت به بازار عرضه میشه.

دیروز یه برنامه ای بود برای آشنایی با فعالیت های سازمان های مخوف NGO در آمریکای شمالی. من هم همینجوری داشتم رد میشدم که دیدم و خلاصه همینجوری هم رفتم تو که ببینم این اجانب چجوری یک چنین گروه های منحط و منحرفی رو به شیوه های ددمنشانه راه اندازی و اداره میکنن.

خلاصه داشتم با یکی از رهبران ملعون گروه 350 که از فعالترین ترتیب دهندگان راه پیمایی اعتراضی مقابل کاخ صهیونیستی سفید در اعتراض به پروژه خط لوله Tar Sand هستند و در این راه شهدای فراوانی به ملت و دولت ماداگاسکار تقدیم کرده اند صحبت میکردم که یهوویی مسئول برنامه که اون هم از دوستان هستش و از اعضای گروه مافیایی David Suzuki Foundation وابسته به فراماسونری انگلیس، اشاره کرد به سفره غذاها در انتهای سالن و اینکه اینها کانادای هستند.

حالا من این وسط مونده بودم نظریات و اکتشافات علمی رو بپذیرم یا حرف این دوست محترم رو، که ندا آمد بی خیال بآ، برو بزن تو رگ تا تموم نشده، ما هم رفتیم و زدیم. مزه اش خیلی شبیه بود به… نمیدونم، حالا که فکر میکنم به نظرم به هیچی شبیه نبود. دومی هم زدم و یه کمی دلمو زد، چرب بود.

Pemmican, Canadian Food
این هم تصویری گویا از این غذای کانادایی، عکس رو یادم نیست از کدوم سایت سرقت کردم

اینگونه شد که ما هم آمدیم به بنده منزل و رفتیم سراغ برنامه جاسوس گوگل و با رعایت احتیاطات فراوان یک فروند جستجو انجام شد و فهمیدیم که این چه بود که این خارجی ها به خورد ما دادند. شما هم اگه میخواین بفهمین تشریف برده و خودتون بخونین، من مجانی ترجمه نمیکنم، په چی؟ زندگی خرج داره اینجا داشم. همینقدر بگم که این از غذاهای ساکنین اولیه آمریکای شمالی بوده.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pemmican

اما به نظرم یه موادی در این غذای کانادایی بود که کم کم من رو به فعالیت های گروه 350 علاقمند کرد، داستان از این قراره که این کانادایی ها!!! با مشارکت آمریکایی های جهانخوار صهیونیست دشمن بشرین و با استفاده از پول های باد آورده شرکت های نفتی مانند شل و شورون، طرح تقسیم کانادا و آمریکا به دو منطقه رو ریخته بودن و در حال اجرا بودن که این گروه 350 رسید و مانع شد.

این طرح در قالب یک پروژه خط لوله از آلبرتای کانادا تا خلیج مکزیک و تحت پوشش انگیزه انتقال نفت شمال به جنوب قرار بود به اجرا دربیاد که NGOها رسیدن و از بر باد رفتن ایمان فلک به شدت ممانعت به عمل آوردند. البته در آمریکا که اصلا دموکراسی نیست و همه ملت بجز یه عده معدودی در زندان هستند، ولی این گروه بالاخره موفق شد با کشف یک اختلاص سی و سه میلیارد دلاری که توسط پسر عموی باراک اوباما انجام شده، کنگره رو متقاعد بکنه که دست از این پروژه بردارند یا اینها کاسه کوزه همه رو میریزن رو دایره. بهانه هم این شد که این پروژه برای محیط زیست مشکل ساز خواهد بود و بالاخره پروژه برای تجدید نظر رفت به دفتر اوباما که یعنی تمام.

یه خانم متینی هم که اصلا بهش نمیخورد دست نشانده و از عوامل صهیونیست باشه اومد و از راه اندازی یه کمپین بر علیه طرح کنتوری کردن اینترنت صحبت کرد و اینکه چجوری بزرگترین شرکت ارتباطات در کانادا که همان شرکت Bell باشه رو وادار به عقب نشینی کردن. من قبلا هم در این مورد یه مطلبی نوشته بودم که تو صفحه فیس بوک این وبلاگ و در اینجا میتونید بخونید، اما نکته اینه که حتی در میان این صهیونیست ها هم جنگ قدرت وجود داره و اینجوری به همدیگه میپرن.

به هر حال برای من که همینجوری عبوری رفتم تو خوب بود که یه غذای کانادایی کشف کردم و یه چند تایی عکس نگاه کردم. در ضمن با این همه عامل استکبار هم آشنا شدم و مژده اینکه همه اینها اعلام آمادگی کردن بیان برای خوانندگان فارسی زبان این وبلاگ حرف بزنن، که بزودی آماده و پخش خواهد شد، تا اون موقع درود بر مش قاسم، سلام بر دایی جان.

اخبار مختلف در باره پروژه Tar Sand را در اینجا بخوانید.

http://bit.ly/zdIUCW

سایت وب گروه 350 اینجا قابل دسترسی است.

www.350.org

سایت وب بنیاد دیوید سوزوکی رو اینجا ببینید.

www.davidsuzuki.org

سایت وب اوپن مدیا که با محدودیت دسترسی به اینترنت مقابله میکنه در اینجا.

www.openmedia.ca